Activitats

La segona senda ha estat la que ens ha donat a conèixer amb les activitats que més o manco puntualment s’ha dut a terme a l’illa, i amb altres de calat nacional i internacional que ens ha projectat a l’exterior. Sens dubte ha estat el seu Festival de música contemporània, “Encontre Internacional de Compositors” el referent i emblema de la Fundació i ja de tradició en l’àmbit musical espanyol i europeu, pel que ha significat musicalment pel públic i els compositors nacionals i internacionals que ens han visitat.
No obstant això no podem reduir l’activitat de la Fundació únicament al Festival, ni el seu que fer a una temporada de concerts. El projecte es pot veure amb claredat enumerant aquelles activitats que d’alguna manera s’han consolidat com a cicles.

Nit Bielenca

Que pretén homenatjar i recuperar a un compositor Balear.

Solstici d’Estiu

Que reuneix a joves poetes de l’àmbit mediterrani.

Veu de Poeta

una edició sonora de les principals veus de la poesia actual.

Músiques del Nostre Temps

Un cicle de concerts en col·laboració amb el Centre Cultural “Sa Nostra” dedicat a la música del nostre temps.

Les Músiques de Miró

Concerts en col·laboració amb la Fundació Miró i l’entorn de l’obra de Miró i la seva petjada a l’illa.

Ressò: Imatges, Performance, Electroacústica

Concerts centrats en la multidisciplinarietat del fet musical.

Simpòsium i Jornades Internacionals de l’Orgue Històric de les Balears

Cicles de concerts d’orgue, aprofitant la riquesa i varietat dels orgues històrics que posseeix l’illa.

Trobada de Documentalistes Musicals

Encontre per a musicòlegs i interessats en la investigació musicològica.

L’Entorn Natural

Activitats que conjuguen l’experiència de la natura amb l’art.

Concerts de Tardor

sa Pobla. Concerts en col·laboració amb l’Ajuntament de sa Pobla.

Búger-Palma al Casal Solleric: Interacciones Artístiques

Activitats amb diverses disciplines artístiques en col·laboració amb el centre d’exposicions Casal Solleric.

Happening de Joves Artistes Poblers

Activitats d’invitació als joves a experimentar amb l’art.

El vi i la Música

Activitats que conjuguen l’art musical i la degustació de vins.

Festival de l’audiovisual de la Mediterrània

Concurs de curtmetratges de ficció.

Premi Internacional de Composició

Orquestra Simfònica de les Balears.

Cicle de Conferències: Música Contemporània i Pedagogia

Cicle de Conferències centrades en el desenvolupament i difusió de la música contemporània en les tècniques pedagògiques i en l’àmbit de l’escola.

Art pels Joves

Cicle d’audicions i interaccions artístiques periòdiques per a escolars a la “Sala del Piano” de la Fundació ACA.

Ensemble ACA

Ensemble Jove ACA